|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
آموزش فروش در تلگرام برای افزایش فروش در تلگرام رعایت موارد زیر الزامی میداند:
فروشگاه اینترنتی مشتری پس از مشاهده کالا باید راهی برای پرداخت آنلاین داشته باشد. به این منظور باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. تشکیل کانال یا گروه برای اینکه یک کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام داشته باشید، می توانید یک نام همانند نام سایت فروشگاهی برای آن در نظر بگیرید و دوستان و آشنایان خود را به عضویت در آن فراخوانید. وارد کردن کالاها در کانال تلگرامی در صورتیکه که از ربات کانال فروشگاهی برای فروش در تلگرام استفاده نمی کنید، باید حتما اقدام به تبلیغات کنید. اگر تعداد محصولات زیادی دارید برای جلوگیری از شلوغی در کانال بهتر است همه محصولات را تبلیغ نکید و فقط جدیدترین ها و پر فروش ترین ها را تبلیغ کنید. در این مرحله دقت داشته باشید که همراه با تصویر و توضیح کالا، لینک مربوط به صفحه محصول در سایت اینترنتی را قرار دهید.
تبلیغات به منظور جذب عضو بیشتر کانال یا گروه خود را برای فروش در تلگرام تبلیغ کنید. اگر لینک کانال خود را در فروشگاهتان قرار دهید، باعث می شود مشتریان قدیمی هم عضو کانال شوند. بیش از حد پیغام نگذارید هیچکس دوست ندارد که دائما پیغام تلگرامی دریافت کند. برای تبلیغات و فروش در تلگرام بهتر است فقط پیغام ها و تبلیغات مفید را آن هم در ساعات مناسب منتشر کنید تا اعضای کانال آزرده نشوند. در غیر این صورت اعضا کانال را Mute می کنند یا لفت می دهند. راه های ارتباطی متنوع علاوه بر تبلیغات یک شماره تماس یا ایمیل برای ارتباط با مشتریان و ارائه مشاوره در کانال خود قرار دهید زیرا ممکن است بعضی اعضا با خرید اینترنتی آشنا نباشند. استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر برای گسترش فروش در تلگرام بهتر است همین کارها را در شبکه های اجتماعی دیگر خارجی و داخلی انجام دهید.
ادامه مطلب و موثرترین تکنیک های افزایش فروش در تلگرام را در سایت سانسل بخوانید
:: برچسبها:
فروش در تلگرام ,
آموزش فروش در تلگرام ,
همکاری فروش در تلگرام ,
کانال فروش در تلگرام ,
راه های افزایش فروش در تلگرام ,
نحوه فروش در تلگرام ,
آموزش گام به گام فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
- وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند.
- افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات مشاوران فروش، افزایش مهارت های شما در حوزه فروش کالا و خدمات می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید کالا و خدمات خود را با جدید ترین و نوین ترین ترفند های روز به فروش برسانید و در نتیجه بتوانید موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایید.
- یکی دیگر از خدمات مشاور فروش در اصفهان، آشنا سازی شما با پتانسیل های کسب در آمد در فروش کالا و خدمات شما می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از ترفند ها و شناخت نوسانات بازار، کالا و کسب و کار خود را به گونه ای به فروش برسانید که نه تنها ضرر نکنید بلکه سودمند نیز بشوید و علاوه برآن، مشتریان از کار شما راضی باشند و برای خرید کالا یا خدمات، کسب و کار شما را انتخاب نمایند.
- مشاور فروش در اصفهان، به شما کمک می کند تا بتوانید با شیوه های جذب مشتری و مشتری مداری آشنا شوید و در نتیجه بتوانید میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. این امر سبب می شود تا مشتریان زیادی برای فراهم نمودن نیاز های خود مجذوب کسب و کار شما شوند و در نتیجه بتوانید به درآمد های بالایی برسید.
آموزش رایگان مهارت های مورد نیاز مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش در اصفهان ,
مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان ,
مشاور بازاریابی در اصفهان ,
مشاور کسب و کار در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
بینش مشتری برای اطمینان از آینده کسب و کارها الزامی است و به معنای پذیرش و درک نیاز مشتری است. برای استفاده کردن از تجربه های مشتری باید با دقت به نظرات آن گوش دهید. پس از گوش دادن باید بتوانید مشتریان خود را درک کنید. در صورت کاربردی بودن، کسب و کار در مسیر پیشرفت و کیفیت بهتر حرکت می کند. بینش مشتری را می توان به نوعی تجزیه و تحلیل رفتار مشتری معنا کرد که از آن طریق خدمات و محصولات مورد نیاز مشتری را می توان حدس زد. این روش یکی از روش های به روز است که می تواند کمک کند از رقبا خود فاصله بگیرید. از طریق ابزارهایی که برای شناخت بینش مشتری وجود دارد، میتوان به نتایج خوبی دست یافت و بر اساس آن ها به ارائه محصول یا خدمت طبق خواسته و نیاز مشتری پرداخت. با توجه به اینکه رفتار مشتریان همیشه درحال تغییر است و حتی بین گروه های سنی مختلف است، می تواند با علم انسان شناسی محرک های اجتماعی و فرهنگی بین مشتریان را کشف می کند و باعث افزایش فروش می شود.
بررسی عوامل تاثیرگذار بر بینش مشتری در سایت سانسل
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
فردی که برای اولین بار به فروشگاه شما وارد میشود و قصد خرید از شما را دارد، پیش از هر چیزی با ظاهرتان رو به رو میشود. فرض کنید به عنوان خریدار وارد فروشگاهی شدهاید، فروشنده با ظاهری نامنظم و نامناسب پیش روی شما ظاهر میشود؛ آیا دید مثبتی در ذهن شما ایجاد میشود؟ چقدر احتمال دارد برای خریدهای بعدی به همان فروشگاه مراجعه کنید؟ آن چه به عنوان ظاهر یک فروشنده مطرح میشود صرفا منظم و نامنظم بودن نیست بلکه صحبت از پوشش و آرایش مناسب است. اگر شما هم نمیدانید به عنوان یک فروشنده باید با چه ظاهری سر کار حاضر شوید به نکاتی که در ادامه مطرح میشود دقت کنید.
- لباستان تا حدودی معرف شغلتان باشد.
- لباس تنگ یا گشاد نپوشید.
- به ظاهر خودتان اهمیت بدهید.
- کیفیت لباس را جدی بگیرید.
- کفشهایتان را هر روز واکس بزنید
- از عطرهای ملایم استفاده کنید.
- دوش گرفتن روزانه را فراموش نکنید.
- لبخند را فراموش نکنید!
برای اطلاع از اهمیت ظاهر یک فروشنده به سایت سانسل مراجعه کنید
:: برچسبها:
ظاهر یک فروشنده ,
ظاهر یک فروشنده حرفه ای ,
ویژگی های ظاهر فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای اطلاع از بهترین مزایای فروش مستقیم در ادامه با ما همراه باشید:
- کسب سود بالا برای شرکتهای والد و فروشندگان. از این طریق هزینه واسطه ها کاهش می یابد و باعث افزایش حاشیه سود می شود.
- جلوگیری از هزینههای یک فروشگاه. یک فروشنده برای راه اندازی فروشگاه باید هزینه های زیادی مثل اجاره، حقوق کارگر، مالیات و ... بپردازد که همه این هزینه ها را باید از سود حاصل از فروش پرداخت کند اما با فروش مستقیم از پرداخت این هزینه ها جلوگیری می کند.
- ارتباط مستقیم با مشتری و شناخت نیازهای آن
- عدم پرداخت هزینه برای بازاریابی و تبلیغات در فروش مستقیم. در این روش به دلیل ملاقات شخصی با مشتریان می توان محصولات را به مشتری معرفی کرد و هزینه ی تبلیغات را کاهش داد.
- رویکرد فروش شخصی برای هر فرد که به متقاعد کردن مشتری برای خرید کمک میکند. رویکرد فروش شخصی در این روش کمک می کند که نسبت به حساسیت های افراد مختلف برای خرید بتوانید میزان فروش خود را افزایش دهید. برای مثال می توانید در زمان های تخفیف مشتریانی که روی قیمت حساس هستند و همیشه به دنبال تخفیف خریدند را با خبر کنید. در این شرایط حتی ممکن است فروش عمده نیز داشته باشید.
- مشاهده واکنش مشتری که کمک میکند فورا بتوانیم با پیشنهادهای متفاوت، مشتری را تشویق به خرید کنیم.
- نمایش محصول که باعث جلب اعتماد مشتری و انتخاب راحتتر آن میشود. در این روش به دلیل مشاهده محصول قبل از خرید، احتمال شکایت و نارضایتی پس از خرید کاهش می یابد.
ثبت نام دوره رایگان آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش مستقیم ,
آموزش فروش مستقیم ,
شرکت های فروش مستقیم در ایران ,
مثال برای فروش مستقیم ,
تکنیک های فروش مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
- آشنایی با زبان هر کشور از عوامل مهم در بازاریابی و فروش بین الملل است. زیرا از این طریق است که می توانید روابط بهتر و بیشتری با شرکت های تجاری برقرار کنید. مدیران برای برقراری ارتباط بهتر اصولا از بازاریابان داخل کشور و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه انتخاب می کنند.
- تبلیغات مسئله دیگری است که در بازاریابی و فروش بین الملل اهمیت دارد. زیرا عامل مهمی در شناخت محصول و برند است و از این طریق میزان فروش محصول افزایش می یابد.
- وجود یک بازاریاب کارکشته و توانا برای موفقیت در بازاریابی بسیار با اهمیت است. فردی که انتخاب می شود باید با تمام جزئیات محصول آشنایی داشته باشد و توانایی پاسخ دهی به سوالات مذاکره کنندگان را داشته باشد تا بتواند قراردادهای خوبی ببندد. تبلیغات خوب و استخدام بازاریاب توانا در پروسه فروش بین الملل، بی نتیجه نیست و همه هزینه هایی که در این راه می شود، پس از قراردادهای تجاری در زمان کوتاهی جبران می شود.
- نوع پوشش، حالت فیزیکی بدن، نوع صحبت کردن و اعتماد بنفس افراد در زمینه فروش بین الملل بسیار با اهمیت است و در موفقیت آنها در جلسات مذاکره تاثیر می گذارد.
- شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها به دلیل آشنایی که با دیگر همکاران صورت می گیرد، بازارهای جدیدی برای محصولات فراهم میکند. به همین دلیل یکی از راه های موفقیت در بازاریابی و فروش بین الملل شناخته می شود.
- مدیران برای کسب موفقیت در راه بازاریابی باید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد.
آموزش تنظیمر قرارداد فروش بین الملل در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش فروش بین الملل ,
فروش بین الملل ,
قرارداد فروش بین الملل ,
مشاور فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1402 |
نظرات ()
|
|
|
|
|