نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مردم ذهنیت خوبی از فروش مستقیم و بازاریابی شبکه‌ای ندارند و تصور آنها یک شرکت هرمی است. بزرگنمایی و یکسری از تبلیغاتی هم که بعضی از نمایندگان فروش می‌کنند، اثر خوبی در مردم ندارد. همه این موارد به دلیل اتهام هرمی بودن شرکت ام‌ وِی آمریکایی است که با وجود تبرئه شدن ضربه بزرگی به فروش مستقیم وارد کرده است.

 

برای اطلاع از مزایای فروش مستقیم به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تکنیک های فروش مستقیم , ماهیت فروش مستقیم , مزایای فروش مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در دوره های آموزش فروش، آموزش مهارت های زیر برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق داده می شود:

  • مهارت مذاکره
  • مهارت ارتباطی
  • بازاریابی و فروش تلفنی
  • هوش هیجانی
  • مهارت اسلایدسازی
  • مهارت ارائه

 

آموزش اصولی تکنیک های فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش تجاری , آموزش فروش , تکنیک های آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

قویت فن بیان: یک پرزنتر موفق باید توان صحبت کردن به شکل صحیح را داشته باشد. راه های زیادی مثل دوره های آموزشی تقویت فن بیان وجود دارد که شرکت در این دوره ها پیشنهاد می شود. پرزنتر درکنار فن بیان خوب باید بدون خجالت و با اعتماد به نفس در مورد محصول صحبت کنید.

داستان گویی در پرزنت فروش: یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.

خوب گوش دهید: در مراحل پرزنت فقط شما نباید صحبت کنید بلکه باید در کنار صحبت کردن یک شنونده خوب هم باشید تا متوجه نیازهای مشتری بشوید.

ایجاد انگیزه در مشتری: برای افزایش میزان فروش باید بتوانید در مشتری انگیزه ایجاد کنید. در پرزنت فروش نباید با بی میلی با مشتری صحبت زیرا او هیچ رغبتی برای خرید پیدا نمی کند و حتی حاضر به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما نمیشود.

با صداقت باشید: در پرزنت برای جلب نظر مشتری نباید دروغ بگویید و یا حتی اغراق کنید. صداقت شرط رابطه موفق است و در مورد ویژگی های محصول خود نباید دروغ بگویید.
در پاسخ دادن کمی صبر کنید: برای پیدا کردن بهترین پاسخ به سوال مشتری 3ثانیه مکث کنید. نیاز نیز به سرعت به پرسش مشتری پاسخ دهید. جمله نامناسب می تواند باعث از دست دادن مشتری شود.

 

نکات مهم اهمیت لزوم پرزنت فروش در سایت سانسل مطالعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: اصول پرزنت , متن پرزنت , نکات مهم پرزنت فروش , آموزش پرزنت فروش , پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
  • برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
  • برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
  • از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
  • از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

 

آموزش تکنیک های فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فیلم آموزش فروش در اینستاگرام , فوت و فن فروش در اینستاگرام , دوره آموزش فروش در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi


داشتن شناخت و تخصص مشاور فروش در اصفهان نسبت به محصول
درک فروش محصول از مهارت های مشاور فروش در اصفهان است. شناخت محصول منجر به فروش موفق آن می شود. برای ارائه جلوه زیبا و جذاب از محصول در ذهن مشتری، خدمات مشاوره فروش در اصفهان ترفندهایی ارائه میدهد و همچنین بخاطر شناخت محصولات می تواند ویژگی های مثبت محصولات را پررنگ تر کند که باعث ترغیب مشتری به خرید و در نتیجه فروش موفق و سودآوری می شود.

پیدا کردن مشتریان از راه های استراتژیکی از مهارت های مشاور فروش
استراتژی هایی توسط مشاوره فروش در اصفهان تنظیم می شود که با برنامه ریزی دقیق مشتریان را جستجو و پیدا می کنند. تکنیک های فروش گوناگونی وجود دارد که نسبت به محصول تفاوت دارد و مشاورین فروش خبره بهترین آن را بکار می گیرند.

 

ارائه خدمات مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: مشاور بازاریابی در اصفهان , مشاور فروش اینترنتی در اصفهان , مشاور کسب و کار در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

نکات زیر در یک مشاوره فروش موفق باید در نظر گرفته شود:
مزایای محصولات سازمان باید شناخته شود.
جایگاه شرکت در بین رقبا و بازار بررسی شود.
برای یک مشاوره فروش موفق باید وضعیت بازار بررسی شود.
در محصولات و خدمات سازمان نوآوری ایجاد شود.
نیروهای فروش طبق استراتژی های تدوین شده آموزش ببینند.
شبکه ارتباطی سازمان با افراد گسترش داده شود.

 

وظایف مشاوران فروش و معرفی بهترین مشاوران در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , مشاور فروش و بازاریابی , مشاور فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 945
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای اینکه به یک متخصص و فروشنده ماهر در زمینه کسب و کار خود تبدیل شوید، باید روی نحوه پرزنت فروش مسلط باشید. با استفاده از تکنیک های پرزنت می توانید مشتریان را جلب کنید و به فروش بیشتری برسید پس سعی کنید حتی اگر به این پروسه فروش علاقه ندارید، به نکات و تکنیک ها توجه کنید و آن ها را یاد بگیرید.

 

آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: نکات مهم در پرزنت , پرزنت چیست , پرزنت فروش , آموزش پرزنت نتورک مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 857
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اعلام حضور در شبکه های اجتماعی یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین است. اعلام حضور در شبکه اجتماعی همچون تلگرام نتایجی مثل موارد زیر دارد:

  • اتصال به یک جامعه کاربری بزرگ
  • آموزش فروش در تلگرام به افزایش اعتماد مشتری و اعتبار کسب و کار به شما کمک می کند. حضور در شبکه های اجتماعی بیشتر باعث افزایش اعتبار می شود.
  • کمک به افزایش بازدید سایت و دیگر شبکه های اجتماعی

 

دلایل اهمیت آموزش فروش در تلگرام را در سایت سانسل مطالعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در تلگرام , آموزش فروش ممبر تلگرام , ساخت فروشگاه تلگرامی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 912
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در دوره های آموزش فروش، آموزش مهارت های زیر برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق داده می شود:

  • مهارت مذاکره
  • مهارت ارتباطی
  • بازاریابی و فروش تلفنی
  • هوش هیجانی
  • مهارت اسلایدسازی
  • مهارت ارائه

 

برای شرکت در دوره رایگان آموزش فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش , آموزش فروش خدمات , آموزش فروش مجازی , تکنیک های فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در آموزش‌های فروش حرفه‌ای، فروشنده حرفه‌ای به کسی گفته می‌شود که علاقمند به فروش محصولات باشد و در آن زمینه بتواند دانش کسب کند و این دانش را با بهترین تکنیک‌ها ارائه دهد. فروشندگان حرفه‌ای علاوه‌بر برنامه‌ریزی از فرصت‌های پیش آمده بهترین استفاده را می‌کنند، به موقع تصمیم‌گیری می‌کنند، در صورت خرید نکردن مشتری ناامید نمی‌شوند. این فروشندگان از طریق آموزش فروش حرفه‌ای به وظایف خود آگاه هستند.

 

آموزش رایگان تکنیک های فروش حرفه ای در سایت سانسل 

 



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش حرفه ای , آموزش فروش حرفه ای , آموزش فروشندگی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

 

اموزش تکنیک های فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فیلم آموزش فروش در اینستاگرام , فوت و فن فروش در اینستاگرام , دوره آموزش فروش در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای ورود حرفه‌ای تر به این مدل از بازاریابی، بهتر است ابتدا با اصطلاحات آن آشنا شوید. در بازاریابی قیف فروش با 3گروه مخاطب روبه‌رو هستیم:
Leads: افرادی که تمایل به کسب و کار و خدمات دارند و یا همان سرنخ.
Prospects: مشتریانی که احتمال خریدار بودنشان بالا است.
Customers: مشتریانی که کالا و خدمات را خریده‌اند و واقعی هستند.
در فرآیند فروش از سرنخ تا خریدار واقعی راهی سخت و طولانی وجود دارد. همه افرادی که به تبلیغات واکنش نشان میدهند و یا ارتباط برقرار می‌کنند، جزء سرنخ‌ها هستند و در دهانه بزرگ قیف فروش قرار میگیرند. گروه دوم در نیمه قیف قرار می گیرند و تعدادشان از گروه اول کمتر است و شانس تبدیل شدن به مشتری واقعی را دارند. گروه سوم پس از فیلتر شدن به عنوان مشتری واقعی در قسمت باریک قیف قرار می گیرند.

 

آموزش ساخت قیف فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: مدیریت قیف فروش , قیف فروش در اینستاگرام , قیف فروش دیجیتال , طراحی قیف فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پرزنتر کسی است که با استفاده از تکنیک های پرزنت فروش و فن بیان خود، برای افزایش میزان فروش محصولات را به مشتری معرفی می کند و پاسخگوی سوالات مشتریان است. یک پرزنتر باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی همیشه اطلاعات و تکنیک های خود را آپدیت کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که یک پرزنتر باید داشته صبر و پشتکار است.

 

آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش پرزنت حرفه ای , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پس از مرور و آشنایی با قوانین فروش تلفنی در این بخش از آموزش فروش تلفنی به بایدها و نبایدها در این زمینه می‌پردازیم:

  • نگرش شما از طریق اعتماد به نفستان بازتاب داده می‌شود، پس در مرحله اول باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشد.
  • صداقت داشته باشید.
  • برای رسیدن به نتایج خوب باید صبور باشید.
  • از سلامت خط تماس خود باید اطمینان داشته باشید.
  • برای هماهنگی زمان و تاریخ خالی باید تقویم به همراه داشته باشید.
  • خواسته خود را خیلی کوتاه با منشی مدیران مطرح کنیم و سعی در برقراری ارتباط با مدیر سازمان یا شرکت داشته باشیم.
  • اشتیاق خود را درباره محصول باید نشان دهید.
  • بخاطر تماس خود عذرخواهی نکنید.
  • از به چالش کشیدن نظر مخالف مشتری از طریق سوالات مختلف نترسید.
  • از تغییر نگرش خود در صورت کارا نبودن، نترسید.
  • در مقابل پاسخ‌های مشتری بی ادبی و بی احترامی نکنید.
  • حواستان نباید در زمان برقرای تماس و صحبت با مشتری پرت شود.
  • تاکید آموزش فروش تلفنی در صورتیکه از جواب سوال مشتری اطلاعی ندارید، این است که حدس نزنید. پس از پرس‌وجو دوباره تماس بگیرید و اطلاع دهید.
  • صحبت مشتری راقطع نکنید.
  • در مورد محصولات، زمان‌بندی تماس و یا هرچیز دیگری که نمیتوانید به آن عمل کنید به مشتری قول ندهید.
  • عجولانه صحبت نکنید تا با اعتماد به نفس بنظر برسید.
  • از قطع کردن تلفن بر روی مشتری خودداری کنید.
  • در محیطی آرام تماس برقرار کنید تا صداهای پس زمینه کیفیت تماس شما را از بین نبرد.
  • با مشتری بحث نکنید.

از اصرار زیاد برای فروش محصول و خدمات خود خودداری کنید.
مواردی که گفته شد همه نکات مهم در فروش تلفنی نیستند، اما همه دستورالعمل‌هایی که ملزم به رعایت آن هستید، در دوره‌های آموزش فروش تلفنی آموزش داده می‌شود.

 

آموزش رایگان تکنیک های فروش تلفنی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی , دوره آموزش فروش تلفنی , آموزش تکنیک های فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 811
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
کسی که فروش و فروشندگی بلد نباشد، نمیتواند در جامعه پیشرفت کند. تکنیک های فروشندگی در هر شغل متفاوت است اما یکسری از تکنیک ها مشترک است که با یادگیری آنها به یک فروشنده موفق تبدیل میشویم. تکنیک‌های آموزش فروش باعث ایجاد تحول در تیم فروش و مقدار درآمد میشود. در آموزش تکنیک های فروش، اولین مرحله برای فروختن محصول به یک مشتری این است که با او ارتباط خوبی برقرار کنید. اگر این مهارت را داشته باشید و مشتری دوستتان داشته باشد، نیمی از راه فروش را طی کرده‌اید‌.
 
 
آموزش تکنیک های فروش در سایت سانسل
 
 


:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش , آموزش فروش خدمات , آموزش فروش مجازی , تکنیک های فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای ارتقاء عملکرد تیم فروش و میزان فروش سازمان یا شرکت آموزش فروش تلفنی واجب است. با وجود شبکه های مجازی متفاوت هنوز هم فروش تلفنی جایگاه و اهمیت خود را دارد.

دوره‌های آموزش فروش تلفنی درون سازمانی شامل مباحث کاربردی با درنظر گرفتن تجربیات شرکت‌کنندگان مختلف گذشته، به صورت مرحله‌ای و در کوتاه ترین زمان آموزش داده می‌شود.

 

تخفیف ویژه دوره آنلاین آموزش فروش تلفنی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش تلفنی , ترفندهای فروش تلفنی , آموزش فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()